Wednesday, November 3, 2010

Guess Me

ASSALAMUALAIKUMM...(n_n)

Selamat berkenalan....

Jom maen teka tekuk!

Aha! ini waktu umur saya dlm lingkungan setahun....haaa...yang tengah tu pulak abah saya masa muda2 dulu...

eyy..eyy...saya yg belah kiri tu okayy...agak2 arr...-_-"

saya dan abah bersma seekor beruk di sebuah zoo mane pon xtau

Abah- Othman bin Karsan , 53 , Muar, Johor
Mama-Sarbiah bt Abu Bakar , 52 , Batu Pahat, Johor


lepas tu..mase umur saya 3tahun..ade ke saya g potong rambut sendiri....memang mcm sakai la kan...ade panjang ade pendek...haaa..ini selepas di alter di kedai gunting rambut....hahahaa....memang ntah ape-ape




dan saya mempunyai tujuh orang adik beradik...

1. Zainulariffin bin Othman , 24, USM Kubang Kerian, Kelatan
2. Nur 'Izzati binti Othman . 23 , Syabas Eng. Johor
3. Zulhilmi bin Othman , 22 , UTHM, Batu Pahat, Johor
4. __________________________________________?
5. Muhammad Zulfadhli bin Othman, 16 , SM Sains Kota Tinggi, Johor
6. Nur Izdihar binti Othman , 13 , SM Sains Kota Tinggi, Johor
7. Nur Nazurah binti Othman , 11 , SK Bandar, Kota Tinggi, Johor

keluarga En. Othman
nak main teka-teki lagi?? jom..jom...tapii..malas la...hahahaa...currently i'm doing my architecture course (BSc) at UiTM Seri Iskandar, Perak..haaa....tu je la...nak tahu lebih lanjut? tanye la sendiri..okaayyy??....(n_n)..have a nice day, thee!

mama's daughters...=)


ramai cakap kami kembar dan mereka confuse sape kakak  sape adik...hahahhaa.....name pon adik bradik...

4 comments:

  1. salam, kak izyan, saya yakin, u are the one i look for almost 2 years, :). happy nya saya, hehe, akak kenal saya ke ea? saya widad ulya, anak encik yusof, alah, yang duk bukit rangin ngan akak, pastu penah gi smk panglima perang ngan akak, ya allah, penat saya google nama akak almost everyday, :(. syukur sgt2. mule2 tak konfiden, tapi lepas tengok gmba family akak, then saya yakin, please, reply me back, i'll wait,

    ReplyDelete
  2. salam....iye dik...akak ni yg selalu tumpang widad tu..huhu....memang dunia ni kecik je...bult pulak tu bentuknye...pusing2 jumpe jugak...cume lambt atau cepat je...nice to meet you again sis...(n_n)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete